https://leyenburgschool.nl/wp-content/themes/gymappstest Ouderraad | Peuter- en Basisschool Leyenburg

De ouderraad (OR)

De ouderraad van onze school houdt zich voornamelijk bezig met het ondersteunen van diverse activiteiten die onder en buiten schooltijd plaatsvinden. Ouders/ verzorgers en team werken samen in het belang van de kinderen en de school. In de vergadering van de ouderraad praten ouders/verzorgers en het team voornamelijk over praktische zaken in en rondom de school.

De ouderraad organiseert gedurende het schooljaar verschillende activiteiten rondom herfst, Sinterklaas, Kerst, Pasen, Koningsdag en de sportdag. Om dit te doen is er natuurlijk geld nodig.

Ouderbijdrage

Niet alle kosten die aan het onderwijs van uw kind zijn verbonden, worden door de overheid vergoed. Er zijn activiteiten of speciale leermiddelen die de school zelf moet betalen. Daarvoor vragen wij een vrijwillige ouderbijdrage.

De hoogte van de bijdrage is afhankelijk van het aantal kinderen uit een gezin. In het begin van het schooljaar ontvangt u hiervoor een betalingsverzoek.

De ouderbijdrage heeft een vrijwillig karakter, maar wij rekenen natuurlijk op uw bijdrage.
1 kind  € 50,00
2 kinderen € 72,00
3 kinderen € 84,00
4 kinderen € 91,00