https://leyenburgschool.nl/wp-content/themes/gymappstest Gymtijden | Peuter- en Basisschool Leyenburg

Gymtijden

Gymrooster 2023-2024

Maandagochtend: 6a, 6b, 7a, 7b
Maandagmiddag: 8a, 8b, 8c

Dinsdagochtend: 4a, 4b, 4c
Dinsdagmiddag: 3a, 3b, 3c

Woensdag: 8b, 8c, 8a, 5b

Donderdagochtend: 5a, 4a, 4b, 4c
Donderdagmiddag: 3b, 3c, 3a

Vrijdagochtend: 5b, 5a, 6a, 6b
Vrijdagmiddag: 7b, 7a

Op maandag geeft juf Puk gymles aan de groepen.
Op dinsdag en woensdag geeft meester Yoran gymles aan de groepen.
Op donderdag en vrijdag geeft meester Patrick gymles aan de groepen.

In de ochtend gaat 8.20 uur de deur van de gymzaal open en start de eerste les om 8.30 uur.
In de middag gaat de deur van de gymzaal om 12.50 uur open en start de les om 13.00 uur.
De groepen die in de ochtend en middag de laatste beurt hebben, kunnen daar opgehaald worden.
Op dinsdagochtend start groep 4a eerst in de klas.

Voor de gymles moeten de kinderen gymkleren en gymschoenen meenemen. Vanaf groep 5 gaan de kinderen na de gymles douchen. Hiervoor moeten ze natuurlijk een handdoek meenemen.

In verband met de veiligheid voor anderen en het kind zelf is het dragen van sieraden tijdens de lessen niet toegestaan. Voor de les kunnen de kinderen de sieraden af doen en in het sieradenbakje leggen en aan het einde van de les kunnen de kinderen de sieraden weer meenemen.  Onder sieraden verstaan wij ook armbanden en kettingen van touw.