https://leyenburgschool.nl/wp-content/themes/gymappstest Weekbrief 25 | Peuter- en Basisschool Leyenburg

Weekbrief 25

Woensdag 29 juni: studiedag groep 1/ 2
Woensdag 29 juni: museumbezoek groep 6C
Donderdag 30 juni: oudste kleuters wennen in groep 3
Vrijdag 1 juli: rapport mee
Zaterdag 2 juli: afscheid groep 8
Maandag 4 juli: studiedag groep 1 t/m 7, alle leerlingen vrij
Woensdag 6 juli: wennen in de nieuwe groep
Vrijdag 8 juli: laatste schooldag, 's middags vrij
Maandag 22 augustus: eerste schooldag

BUITEN GYM
Volgende week is er de gehele week buiten gym in verband met de musical van groep 8 in de gymzaal. De kinderen die de ochtend/middag starten met gym mogen gelijk naar het veld komen, waar juf Puk ze opvangt. De kinderen die eindigen met gym moeten op het veld opgehaald worden in plaats van bij de gymzaal. Wilt u eraan denken de kinderen goed schoeisel aan te laten doen op de gymdagen (geen slippers).

GROEPSINDELING SCHOOLJAAR 2022/2023
Hieronder vindt u de groepsindeling voor volgend schooljaar. We zijn heel blij dat wij volgend schooljaar kunnen starten zonder gaten in de groepsindeling. Dit is de indeling zoals wij op 22 augustus 2022 gaan starten.
Wij zijn heel blij met het team en de indeling waarmee we 22 augustus 2022 kunnen starten.
Natuurlijk blijven wij ook realistisch. Het lerarentekort trekt een zware wissel op het onderwijs. Veranderingen in het team, het leerlingaantal of groepsdynamiek kunnen aanleiding zijn om een groepssamenstelling te wijzigen.

Groep 1-2 A: Jessica Peeters (ma, vr), Yvonne van der Ende (di, wo, do)
Groep 1-2 B: Danique Roozekrans (ma,wo,do), Marieke Hoft (di, wo, vr)
Groep 1-2C: Munise Bagnan  (ma,di, wo,do), Margreet v.d. Pot (vr)
Groep 1-2D: Karin Bos (ma,do), Irene Durand ( di,wo,vr)
Groep 1-2 E: Aliema Maksoedan (ma t/m do), Karin Bos (vr)
Groep 3A: Jantine Wiersma (ma,di), Lisette Brehm (wo,do,vr)
Groep 3B: Artie Jagesar
Groep 3C: Sandra v.d. Zwan (ma,wo,do,vr), Jessica Peeters (di)
Groep 4A: Irina Schouten (ma,wo,do), Ajay Nagessar (di,vr)
Groep 4B: Melissa Korevaar
Groep 4C: Eva de Korte (ma,di,do), Elize Willebrands (di,wo,vr)
Groep 5A: Hannie van Rumpt (ma,di,wo), Marleen Poley (do,vr)
Groep 5B: Liselore Steward
Groep 6A: Kasha Gieben (ma, di, wo, vr), Kitty Visser (do)
Groep 6B: Esther Haasbroek
Groep 7A: Martin Bos (ma,di,vr), Paul Knoester (wo,do,vr)
Groep 7B: Ada de Jong (ma,di), Anita van Zundert (wo,do,vr)
Groep 7C: Maaike de Vos (ma,di,wo,vr), Elianne Schonewille (do)
Groep 8A: Elianne Schonewille (ma,di,vr), Richard v.d. Berg ((di,wo,do)
Groep 8B: Paul Knoester (ma), Nafta Rijgersberg (di t/m vr)

AFSCHEID EN WELKOM VAN COLLEGA'S
Helaas moeten we aan het einde van dit schooljaar afscheid nemen van vertrekkende collega's. Juf Bregje van Rest gaat een nieuwe uitdaging aan op het voortgezet onderwijs, Juf Sunita Kodan gaat verhuizen naar het oosten van het land en juf Paola Frau gaat ook werken op het voortgezet onderwijs. Wij bedanken deze dames voor alles wat zij hebben betekend voor de leerlingen en de school. We gaan ze missen. Onze gym juf Puk Hoogkamer gaat ons ook voor een deel van de week verlaten. Zij gaat drie dagen werken op CBL en twee dagen op het voortgezet onderwijs. Wij zijn nog op zoek naar een vakleerkracht gym voor twee dagen dus als u iemand kent die nog op zoek is naar een baan als gymdocent, laat het weten.
Gelukkig kunnen wij ook melden dat wij nieuwe leerkrachten hebben gevonden om de vacatures weer op te vullen. In groep 1-2D komen Karin Bos en Irene Durand werken. Beide dames hebben ervaring met het werken met kleuters. In groep 4 komt Melissa Korevaar. Zij is een ervaren leerkracht die in Den Haag is komen wonen.
Wij wensen de nieuwe collega's veel werkplezier op de Leyenburgschool.
Joris de Voort Is aangenomen als onderwijsassistent en komt leerlingen extra ondersteunen.

STUDIEDAG GROEP 1-2
Op woensdag 29 juni is er een studiedag voor de leerkrachten van de groepe1-2. Alle kleuters zijn die dag vrij.

ESCHER IN HET PALEIS
Op woensdag 29 juni gaat groep 6C naar ”Escher in Het Paleis". Daar krijgen de leerlingen de les “Een mier gedrukt op papier”. De leerlingen maken kennis met de dieren van Escher en leren over de grafische technieken. De les vindt onder schooltijd plaats. De leerlingen gaan met de bus naar het museum. De bus vertrekt om half negen, dus op tijd op school!

LEYENBURGAANPAK
Voor de komende week staat voor de Leyenburgaanpak “het schoolplein” centraal.

We letten extra op de volgende gedragsverwachtingen:
– Ik speel op de aangegeven plaats
– Wat ik zelf niet fijn vind, doe ik ook niet bij een ander
– Ik ben verantwoordelijk voor de spullen die ik gebruik

Een heel fijn weekend en vriendelijke groeten namens het team,

Ingezonden:
BESTELHERINNERING Gallery schoolfoto's
 Beste ouders, Via school heeft u een kaart ontvangen met inlogcodes van de foto(s) van uw kind(eren). Hierop staat aangegeven dat u tot en met zondag 26-6-2022 kunt bestellen zonder dat er verzendkosten worden berekend. De foto’s worden na 26-6-2022 afgeleverd op school. Uiteraard kunt u na 26-6-2022 foto’s blijven bestellen, de foto’s worden naar uw huisadres gestuurd en er worden verzend- en verpakkingskosten berekend vanaf € 1,95 (dit is afhankelijk van het gewicht). Mocht u al hebben besteld dan kunt u deze herinnering als niet geschreven beschouwen. Met vriendelijke groet, Het team van Gallery Schoolfoto